1. هزینهی اولیهی اندک در بیشتر موارد، تأسیس شرکتی مبتنی بر بازاریابی شبکه ای به هزینهای کمتر از چهار میلیون نیاز دارد. این در حالی است که هزینهی راهاندازی یک رستوران عادی در مکانی مانند مترو و جایی مشابه آن، به سرمایهای حدود ششصد میلیون تومان نیاز دارد. با این اوصاف حتما خودتان حدس میزنید که سرمایهی راهاندازی یک کافی شاپ و رستوران زنجیرهای با برندی شناخته شده و معتبر چقدر است؟ 2. زمانبندی آزاد و منعطف یکی دیگر از فواید بازاریابی شبکه ای، برنامه معرفی سازمان جهانی ابرتیم
تفاوت تجارت ارتباطی با سیستم های هرمی
پردرآمدترین های نتورک مارکتینگ در سال2019
رستوران ,میلیون ,راهاندازی ,یک ,بازاریابی ,شبکه ,نیاز دارد ,راهاندازی یک ,بازاریابی شبکه ,شناخته شده ,برندی شناخته
درباره این سایت